poniedziałek, 1 marca 2010

Losowanie

Ach ten Klemens. Uparł się, że on sam chce wylosować swojego przyszłego właściciela i basta. Przygotowałam mu losy, a on tymczasem pogadał z zaprzyjaźnionymi kotami i załatwił moherową komisję kontroli gier i zakładów ;) Ustawiłam aparat i zaczęło się.



Komisja kazała dokładnie wymieszać losy, więc Klemens z zapałem zabrał się za to.



Ok. To teraz zasłaniaj oczy i losuj.



Nie podglądaj przypadkiem!



Po chwili jeden los został w jego łapie.



Klemens zrzucił szalik z oczu żeby zobaczyć kogo wylosował.


I pokazał do aparatu, żeby wszyscy mogli zobaczyć, że szczęśliwy losujący powędruje do ...


AgnieszkiMD !!!


Klemens się cieszy, mam nadzieję, że Agnieszka też :)


Agnieszko prześlil mi na maila Twój adres (znajdziesz go w moim profilu).

5 komentarze:

raeszka pisze...

jak tu się nie cieszyć :), jupi jupi :), będzie Klemensowi dobrze u mnie :).

Urszula Cz.Nardello pisze...

gratuluje serdecznie :)

Zula pisze...

Gratuluję :)

Wygodna pisze...

Gratulacje dla Klemensa, nowej właścicielki a przede wszystkim dla autorki:)

Marzena pisze...

Jaka pomysłowa fotorelacja :)Gratulacje